Malin Åkerström

calette den lilla grisen!

Publicerad 2012-11-15 23:43:49 i Allmänt,

 
3 åringarna har jag lagt fokus på idag då de andra behöver ta det lugnt efter att ha gått mycket. Började med Calette som skulle skritta ut och sen jobbas inne. Vi började som planerat men sen fick hon bockryck = Mallan flög like a boss = häst snubblar över Mallan och ramlar den med, det kallas payback! Aja häst sprang hem och jag gick men sen återgick vi till planen och red inne tills hon var mycket trött.
 
Drifter fick galoppjobbas ute och ha är underbar, världens bästa 3 åring!
 
Silver och Ghisela kanske ni tror har vilat lite men de har de icke jag har bara inte skrivit om alla ridna hästar på ett par dagar :)
 
när allt var fixat i stallet, föl vaccinerade, hästar klara och Wicky fått göra sitt åkte jag till bebodda trakter, Lindholmen!
 
Red ut på the one and only Topanga <3 Hästen som är perfekt i mina ögon! På hennes rygg känner jag mig verkligen som hemma :) Hon har tagit det lugnt en vecka vilket var bra för hon var rätt tagen efter sin okända sjukdom. Men idag var hon som vanligt alltså bäst i hela vida världen <3 Åhh vad jag älskar min prinsessa!
 
Red även två fina ponnyer hemma Oscar och Jody :)
 
Hängde med familjen och mina saknade hundar på kvällen innan jag återvände till Runsten!
 
Hoppas på att inte ha allt för ont i kroppen imorgon som tog en del stryk av Calette på sig idag. Den får bita ihop och köra på!
 
bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela