Malin Åkerström

Britt <3

Publicerad 2012-11-08 23:22:09 i Allmänt,

Var typ ledig idag så sov hemma i min fantastiska säng tillsammans med mina saknade hundar :) Mycket skönt faktiskt och som ett extra + hade pappa bäddat och grejer, han är rätt bra han!
 
Red ut en härlig tur på min fina och älskade Topanga som var mer vild än tam men satan så kul vi hade. Hon är verkligen helt underbar den hästen. Så fin personlighet och nu känner jag verkligen henne utan och innan!
 
Satt fast i massa köer påväg tillbaka till mitt "hem" men hann precis till dressyrträningen 17,20 på Summer. Fick massa bra tips om hur jag ska träna honom på marken och fick till det helt super så det var bra.
 
Sen hoppade jag Britt med hjälp av Marika som jobbar här. Det gick kalasfint och hästen är otrolig, vilken känsla och vilka språng <3 Får ofta frågan om vilken häst som är favoriten och efter idag ligger Britt bra till trots sitt mindre vackra namn. Fast summer var riktgt grym igår så valet är svårt när man känner att båda har så mycket hopp i sig. Jag har ju gjort mest med Summer men Britt är verkligen min typ av häst så ska klura lite mer på den frågan. Vem som är bäst här har jag ändå svaret på och det svaret kan jag svara uta tvekan, WICKY <3
 
Var hos Christopher och åt middag och fixade lite, vilket var trevligt men nu är det sovdags för en hårt arbetande mallan i sina bästa år :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela