Malin Åkerström

Trött Mallan äter glass!!!

Publicerad 2012-05-17 22:24:48 i Allmänt,

Dagen började med mediciner och chill framför 90210 innan jag åkte till stallet med mamma och syster. Jag klappade på Wickan, mamma mockade och Maria fixade hö. Borstade till och med idag :D Sen tömkördes en olydig Wicky som inte ville som mamma men jag tycker att hon är finast i världen i alla fall :)

Åkte hem och tog mer smärtstillande och åt lite soppa = framsteg.

Sen tillbaka för att fixa Topanga. Jag ryktade och gosade med min fina häst innan mamma red dressyr på henne på utebanan så jag och Wicky kunde chilla i gräset och kolla på. Toppi var väldigt fin och bäst som alltid!

Jag känner nu att jag nästan blir tårögd när jag tänker på vilka fina och fantastiska hästar jag har!

Åkte hem och chillade lite efter stallet för att sedan åka med mamma och hämta Maria hos Eddie och kollade då på filmen när jag flög av, ganska dramatiskt och väldigt fail!

Åkte till Vallentuna och köpte mat till mig eller smoothie, soppa och glass. Glass har jag inte testat men när den smälte så kunde jag äta den. Lätt det bästa jag ätit på en vecka i alla fall :)

nu är jag så trött så jag kämpar för att hålla ögonen öppna men måste hålla ut ett tag till för snart är det nya mediciner på g....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela