Malin Åkerström

Svar på lite frågor!

Publicerad 2012-05-06 02:09:46 i Allmänt,

Kan du lägga ut bilder på alla dina Anna Scarpati schabrak?

självklart kan jag göra det, kanske redan imorgon!

Vilken är den roligaste hästen du någonsin ridit?

Sweet As Candy slår det mesta faktiskt. Men älskar att rida både Wicky och Topanga :)

Hur länge ska du rida Ron?

jag önskar att jag kunde svara föralltid men tyvärr så kommer det inte bli så länge :( han ska ju säljas någon gång :(

Hur är din drömhäst?

En lite mer lydig Wicky, Den ska vara väldigt het men den får gärna lyssna tillbaka rätt bra, den ska ha mycket hopp i sig, vara orädd men samtidigt ska den vara rädd om sig, den ska ha en stark vilja och en bra inställning. Wicky och Candy är egentligen de hästarna som är som min drömhäst ska vara.

Kan du ta bild på alla dina rosetter?

det kan jag också fixa!

Vilken låt är din favorit?

Jag har faktiskt inte en favorit, jag lyssnar på väldigt mycket olika låtar beroende på vilket humör jag är på.

Vad ska du göra efter gymnasiet? jobb, hästar osv!

har lite ångest över vad som kommer hända efter gymnasiet bara en månad kvar nu...tanken är att jag ska jobba halvtid eller lite mer och satsa på hästarna, hade jag fått skulle jag enbart rida!

Vilket är ditt favorit klädmärke? både hästar och vanligt! :))))))

när det gäller vanliga kläder så är jag inte så kräsen bara jag tycker att det är snyggt och sitter bra! när det gäller ridkläder är jag svag för kingsland.

crux?

Crux är en mycket fin häst som står i stallet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela