Malin Åkerström

sad girl

Publicerad 2012-05-21 23:58:20 i Allmänt,

Livet är tufft just nu och varje litet felsteg får mig att falla. Jag faller någon gång varje dag och nu har jag återigen ramlat ner i min svacka där jag inte ser något ljus eller mening med livet. Jag har ingenting att se fram till, ingenting som får mig att vilja kämpa, ingen motivation till att vakna på morgonen. Det känns som att hela jag har gått i flera bitar och inte bara min käke. Varför kämpa sig upp mot ytan när jag ändå bara trillar tillbaka? Jag behöver en hjälpande hand som får mig att hitta tillbaka till de som gör mig glad, till det som får mig att vakna med ett leende och kämpa mig igenom alla hinder jag möter. Jag har totalt tappat gnistan för varje gång jag är påväg uppåt trycks jag tillbaka av nya motgångar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela