Malin Åkerström

Prinsen levererar!

Publicerad 2012-05-26 21:31:56 i Allmänt,

Största delen av dagen spenderades  på tävling med mamma och little sis. Hon debuterade lätt a och var dubbelnolla, superduktiga!

Sen hem chilla lite och åka till stallet med pappa där jag mockade och han gjorde resten. Återvände hem för jag hade glömt att ta min medicin men åkte tillbaka med mamma.

Wicky tömkördes med upphöjda och vanliga både trav och galoppbommar och var riktigt pigg och taggad. Hon skuttade även över ett litet hinder på typ 30 cm. Supernyttiga saker för henne och jag är nöjd. Vi ska börja om lite med henne och det känns riktigt bra för tillfället, hon är min framtid så varför skynda!? nu tar vi en sak i taget.

Topanga reds av mamma och gick mest dressyr men jag tvingade henne att galoppera lite bommar och hoppa det lilla hindret så Toppi ska få lite variation i arbetet!

Jag och min käke är nu mer döda än levande så vi ska äta lite glass framför 90210 och sen ta en dejt med sängen... Det suger att jag inte orkar någonting!



världens bästavän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela