Malin Åkerström

När jag inte orkar mer...

Publicerad 2012-05-12 22:16:56 i Allmänt,

ska försöka skriva om Faluns resultat imorgon för nu är smärtan i käken fruktansvärd. Jag vill inte ha ont...jag vill inte  opereras...jag vill inte låta bli att rida...jag vill inte vara livrädd...jag vill inte ha det såhär :( jag orkar inte!!

Är som ni märker på ett riktigt dåligt humör det är så mycket jag är ledsen över och allt vill jag int ta här men aa skit mår jag verkligen!

Ska åka och hälsa på mina solstrålar imorgon med andra ord Wicky och Topanga och hoppas på att de kan få mig på bättre tankar. Jag älskar de över allt annat på denna jord och vet inte hur jag skulle klara mig utan dem <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela