Malin Åkerström

Min bästavän <3

Publicerad 2012-05-31 15:40:17 i Allmänt,

Igår uppdaterades inte bloggen så bra. Det var en dag med mycket blandade känslor som jag länge kommer att minnas. Min bästavän fick somna in för all framtid. Jag minns det som om det vore igår när ja valde valp när vi skulle köpa hund. Men det var inte igår utan 14 år 5 månder och 24 dagar sen. Men min Jambo har gett mig och familjen så otroligt mycket minnen och glädje och även om det ekar av tomhet här hemma utan honom så finns han alltid med oss i våra hjärtan, världens bästa hund <3

Dagen bjöd trots det fruktansvärt sorgliga som bestämmdes så snabbt och plötsligt på en hel del glädje. Jag valde att låta min själ läka på bästa sätt, RIDA! jag red ut en sväng på Topanga som var fantastisk!

På kvällen var det gubbskiva som jag var på, skönt att komma iväg och glömma alltid dåligt för en kväll och jag kan utan tvekan säga att jag har världens bästa vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela