Malin Åkerström

Lördag

Publicerad 2012-05-19 23:32:36 i Allmänt,

Dagen började med mediciner och plugg en stund på förmiddagen innan jag flyttade ut i solen en stund. Hatar dock att sola för det syns ändå ingen skillnad...

Stallet på eftermiddagen, jag ryktade båda prinsessorna och sen tömkörde mamma Wicky under tiden som jag och Topanga tog oss en 30 min promenad i skogen och ner på ängen. Mysigt att bara få glömma alla problem för en stund och umgås med världens bästa häst. Hon är så go och så klok min Topanga.

Wicky var riktigt fin idag sa mamma och hon fick precis som jag ville galoppera mycket. Jag tog och betade henne ute på gräset när mamma red Topanga som också var fin :) W har svårt att slita sig från gräset hon går inte i hage ännu men imorgon ska hon få gå ner till Topanga igen.

Kvällen spenderades som vanligt hemma med soppa och mediciner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela