Malin Åkerström

livet har sina tuffa stunder

Publicerad 2012-05-16 13:33:44 i Allmänt,

Nu är det en riktigt tuff period i mitt liv. Jag tar studenten om 3 veckor och 2 dagar och har hur mycket som helst kvar i skolan att göra och här ligger jag i min säng och kan inte ens suga i ett sugrör. Känner mig väldigt dålig och värdelös. Jag vill umgås med min klass den sista tiden vi har ihop och tro det eller ej njuta av den tid jag har kvar i skolan. Jag vill gå till skolan men där sätter smärtan stop för mig. Jag går på så starka smärtstillande mediciner så jag får inte ens köra bil. Jag har massa roliga tävlingar framför mig som måste strykas på grund av en käkjävel. Jag hatar min käke just nu mer än någonting annat. Jag vill göra allt som en student gör såhär nära studenten och jag vill RIDA. Jag vill rida i flera timmar i sträck varje dag. Jag vill komma hem från stallet och känna att hela kroppen är död efter en massa träning. Nu ligger jag i min säng hela dagarna och väntar på de tidpunkter då jag ska ta nya mediciner!


jag behöver dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela