Malin Åkerström

jo men hej

Publicerad 2012-05-27 23:26:20 i Allmänt,

Dagen började med tröstshopping med mamma. Spenderade på tok för mycket pengar och mycket på tråkiga saker som jag dock behöver. Därför var jag ju tvungen att köpa lite roligare saker också :)

sen åkte jag direkt till mormor och skrev två köttiga uppsatser. Hade flyt och kunde åka hem med min mosters sambo istället för att ta tåget :D

Åkte med pappa till stallet och mockade när han gjorde det andra och vi fixade fint hos hästarna med ny torv och så :)

Mamma kom och tömkörde Wicky som var väldigt fin i galoppen och red Topanga som var väldigt fin i traven :)

Kvällsfodrade med pappa lite senare också och nu har jag chillat hemma, är helt död så ska gå och sova och ladda inför morgondagens aktiviteter.....NOOOOOOOT


Calida Div.1 omgång 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela