Malin Åkerström

Hospital!

Publicerad 2012-05-28 23:34:26 i Allmänt,

Har tillbringat stora delar av dagen på Huddinge sjukhus...eftersom mitt förra besök inte gick att slutföra gav jag doktorn ett nytt försök idag med att ta bort ställningen från tänderna.

Denna gång lyckades vi ta bort hela och jag var helt drogad. Kändes som att vara sövd för jag minns inget annat än den hemska kanylen i min arm. Men trots detta hade jag fäktat med armarna och skrikit så ont gjorde det nog!

Fick inte anstränga mig när jag kom hem för då kunde jag tuppa av tydligen så gjorde inget annat i stallet än att klappa på mina älskade prinsessor. Pappa fixade allt och Maria ryktade båda. Idag blev det en vilodag för dem båda också!

Nu ska jag snart krypa ner under täcket och jag tror inte att jag kommer hinna räkna till mer än 3 får innan jag sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela