Malin Åkerström

helt ok dag!

Publicerad 2012-05-24 23:06:50 i Allmänt,

Började med att sola och äta glass vilket har blivit en standard Åkte sen till skolan och gick på klassrådet och pratade med en lärare om lite viktiga saker. Efter det åkte jag till skalis för att lämna en inbjudan till min student som inte hade kommit och hon om någon är bjuden! :)

Sen hem ta lite mediciner och rulla mot stallet. Ryktade båda hästarna och mamma tömkörde W som var väldigt pigg och red Topanga som var väldigt busig. Mockade även och rullade hem för att äta lite soppa innan kvällsfodringen.

Pappa och jag åkte och nattade hästarna och då fixade han hö och vatten. Nu blir det sängen för imorgon går jag upp före tuppen, Toppi ska till hovis och jag litar inte på pappa klarar av att köra henne själv!


Alla har vi varit små - världens finaste Bizas Bellami <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela