Malin Åkerström

hejhej

Publicerad 2012-05-01 22:03:01 i Allmänt,

igår blev det så stressigt så jag hann verkligen inte blogga. Men jag red ut på Topanga, inne på Oscar och Wicky på utebanan. Kvällen spenderades med mina fina vänner. måste dock ändå säga att valborg är lite överskattat.

Idag har jag chillat mest hela dagen och faktiskt pluggat lite. Åkte till stallet framåt eftermiddagen och trimmade Ron när mamma trimmade på Topanga.

Sen det bästa av allt hoppträning med WICKY :D:D:D:D hon har inte hoppat på 7 veckor så en lugn Wickan var det inte riktigt. Men hon kan vara värre, trillade av en gång från typ halt också. Men det finns inget bättre än att hoppa henne för hon brinner för det lika mycket som jag gör, underbara älskade häst <3

Red Fisken efter och nu har jag precis ätit en god middag, kanske man ska avsluta kvällen med att plugga lite!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela