Malin Åkerström

heej

Publicerad 2012-05-22 16:40:56 i Allmänt,

Har inte varit i skolan idag men jag har pluggat flitigt ändå. Är faktiskt riktigt stolt över dagens insats, jag tog tag i pluggandet och skrev en uppsats effektivt men ändå bra. Den ska skickas in idag så jag ska finslipa lite på den senare innan jag skickar iväg den. Jag har även mejlat en massa lärare och fixat så nu är det bara en pluggplan som ska göras. Allt måste ju bli klart så att jag kan ta studenten om 2,5 vecka.

Bästa kusinen kom förbi så vi jobbade på brännan ett tag också, mysigt! Har inte träffat henne på evigheter.

Ska ta ett break och åka till stallet. Rensa tankarna där jag trivs som bäst med mina fina älsklingar!

Sen är det back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela