Malin Åkerström

Fina hästar = glad mallan

Publicerad 2012-05-07 00:01:58 i Allmänt,

Dagen började med en promenad med hundarna innan jag åkte till mormor för att skriva en köttig uppsats i internationell ekonomi.

sen stallet där hestisarna har hoppat lite.

Tiger red jag först och han var väldigt fin på marken och i de första sprången sen gick det sådär men har ju inte hoppat honom på ett tag.

Wicky jobbade mycket med bommar, bom-hinder-bom och ett litet lågt hinder. Provade en ny variant på ett av mina bett vilket funkade super. Hon var galet fin idag :D helt fantastiskt underbar :D:D

Sen hoppade jag Ron, hade bara två hinder som jag rullade runt på och avslutade med några språng på 140 och han är KUNG!!!! Så sjukt grym min finafina kille :D

nu har jag precis varit på nattligt äventyr till vallentuna och tillbaka för att hämta pappa och Maria. Nu kan jag nästan inte ens hålla ögonen öppna så det är bäst att jag går och sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela