Malin Åkerström

:(

Publicerad 2012-05-17 00:03:03 i Allmänt,

Bästa Bella plockade upp mig på eftermiddagen får att åka och hjälpa mig i stallet. Eller hon fixade allt och jag klappade bara på hästarna och berättade för dem att de är världens bästa <3 de gick en timme i skritten och sen ryktades de båda av Bella när jag satt och gosade med deras fina mular! Tack Bella för det!!!

när jag kom hem var jag mer död än levande. jag har ingen ork och 1,5 timme i stallet gör mig svimfärdig av trötthet.

Har nu kollat på film med världens finaste människa som faktiskt är min mamma. Hon är så sjukt bra och jag älskar henne så mycket.

nu har det varit deppimode på ett tag som började för att jag var för trött och smärtstillandet slutade hjälpa. Jag klarar inte av den här smärtan längre!!!!!!!

fick hjälp att fixa alla mediciner och även tänderna som inte går att borsta så bra vilket ger mig ännu mer panik. Nu blir det sängen och ska sova till 07.00 då det är dags för nya mediciner!


min värld kretsar kring er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela