Malin Åkerström

en bra dag!

Publicerad 2012-05-21 21:45:24 i Allmänt,

idag var nog den bästa dagen sedan min käke började mitt sitt dumma läkande!

Började med att åka till skolan en timme för att fixa med företaget och prata med en lärare om mitt upplägg de kommande veckorna.

Vid 11 åkte jag och Tildis hem till mig för att äta glass och soooolaaaa, vi solade 2 timmar och åt massa glass innan vi åkte till stallet.

I stallet mockade jag båda mina boxar och sen hämtade vi in mina hästar. Borstade och fixade Toppis och sen skrittade Tildis ner mot äng med mig och Wicky som sällis (nej jag red inte, gick bara). På ängen blev det intervallträning för Topanga och jag fick bestämma varje liten intervall och jag är riktigt nöjd med ridpasset, tildis red henne riktigt bra :)  Hon fick busa så som hon älskar men också arbeta seriöst. Jag och Wicky kollade på medan hon red och gav order om hur hon skulle jobba i alla intervaller, måste erkänna att Wicky mest åt gräs.

Chillade sen i stallet, pappa kom och fixade allt annat vilket var skönt!

nu duscha och sen plugga :(



världens bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela