Malin Åkerström

1 vecka sen olyckan och 3 veckor till studenten

Publicerad 2012-05-18 23:37:28 i Allmänt,

Började med mediciner som vanligt på morgonen. Åkte sen till sjukhuset....Ingenting fixades idag för jag är fortfarande för svullen så jag har en ny tid i nästa vecka :(

Åkte sen hemåt och köpte faktiskt en studentklänning som jag ska ha om jag inte hittar någon bättre :)

Sen kom tre söta, fina, underbara vänner förbi mig och gjorde så att en timme kändes som 5 min!

Sen åkte jag till jordens underbaraste och bästa ställe...STALLET, Wicky tömkördes och Topanga reds av mamma. Idag var W riktigt fin och T fin som varje dag :D

Sen hem för att ha en deppkväll....Ska inte dela mina negativa tankar om mitt hatade tillstånd här på bloggen ikväll för jag kommer ändå skriva många innan denna dumma tid är över!

Nu ska en på tok för trött Mallan krypa ner under täcket och somna till vovvarnas mysiga snarkningar :)


En av mina fina vänner som var här idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela