Malin Åkerström

tävlingsplanering = check!

Publicerad 2012-03-29 23:33:32 i Allmänt,

efter insläppet mockade jag och fixade mat till 5 hestisar. Gick med Wicky och borstade henne. Red sen ut på en galet pigg Tiger med Matilda. Han bockade och kunde inte trava så det blev skritt och galopp. Men han fick till en riktigt bra galopp så det gjorde inget :)

Red sen Carlando på utebanan och han var king som vanligt!

Sist red jag Maggan i lilla ridhuset och hon var helt amazing! 

Skulle ha planerat tävlingar med mamma men så blev det inte! Jag kom hem rätt sent så nu har jag planerat tävlingar på egen hand. Men mamma måste godkänna de innan jag anmäler :)


Random bild på Apella som jag tävlade förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela