Malin Åkerström

sovdags!

Publicerad 2012-03-10 21:43:38 i Allmänt,

efter mina goda våfflor red jag ut på Wicky vilket gick åt helvete..... men red rundan två gånger och andra rundan gick bättre. Har därför inga stora förväntningar på henne imorgon! Men oavsett vad är hon alltid min bästa älskade knasiga Wicky <3

Sen insläppet innan jag red Oscar. Han var rätt stark och så men tycker att han alltid blir bra på slutet nu :) Fixade Topanga till mamma innan jag åkte till Ron. Honom red jag med övergångar och sen fick han sig en dusch.

Åkte sen till Söderby och mockade och putsade Wickys saker. Även W är tvättad men det gjorde jag efter att jag red :)

klockan ringer läskigt tidigt imorgon så nu ska jag duscha och soooooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela