Malin Åkerström

Skolan!!!!!

Publicerad 2012-03-08 13:48:37 i Allmänt,

Sitter på dagens enda lektion som började halv 1 och slutar 13.50, inte långt kvar. Har hämtat ut min studentmössa också = LYCKA.

Jag och mamma var i stallet imorse och hon red Topanga som gjorde fina seriebyten och annat kul. Jag red Wicky och satte upp en 5 kombination på medellinjen av små bockar. La först volter mellan alla och sen lyckades jag rida med två galoppsprång mellan alla ett par gånger. Wicky var riktigt vild idag tror hon har fått vårkänslor faktiskt ;)

När jag slutar ska jag hem och byta om och återvända till stallet. Kollade även stora C imorse och han rörde sig bra så ska jogga honom idag, rida Tiger, Maggan och Bananen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela