Malin Åkerström

sämsta starten på en ny vecka :(

Publicerad 2012-03-19 22:04:00 i Allmänt,

Den började med skola och sen plugg med mormor. Red Tiger och Maggan innan jag tänkte rida Wicky. Men W var väldigt halt så ingen ridning. :'( Där försvann också orken att rida mer. Topanga skulle bara gå i skritten så det fick hon göra och Bananen fick vila. Mockade bara och pysslade om min älskade häst innan jag åkte hem.

Är så orolig och ledsen över att Wickan har ont :( jag vet att jag tänker på det värsta som kan ha hänt henne och det värsta som skulle kunna hända framöver men det blir lätt så när man har 4 änglar uppe i himlen. Jag älskar henne så fruktansvärt mycket! hon har förändrat hela min värld genom att bara finnas här hos mig.

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och lyssna på deppmusik... vilket jag troligtvis kommer göra hela kvällen.


Bästa finaste underbara Wicky <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela