Malin Åkerström

Regn!

Publicerad 2012-03-28 23:26:50 i Allmänt,

Insläppet var ju kul när det regnade...Fast nää

Tränade dressyr på Ron för Birre och jag fick en del tips på hur jag kan jobba honom.

Red min man - Carlando som var helt fantastisk!

Topanga och Bananen vilade och det fick även Maggan göra för jag hann inte med henne. Idag skulle ju Wicky prioriteras!

Wickan hatar sitt liv för tillfället och även sitt bandage som hon dagligen drar av. Men man kan inget annat än att skratta åt henne. Eftersom det regnade så mycket var skritten blöt så där kunde hon inte gå. har gått med henne 3 gångwer i stället så hon har fått skritta lite mer än en timme. har även pysslat och ryktat och lite så! 

kvällade innan jag åkte hem också. 

 
vackra saknade änglar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela