Malin Åkerström

Ny dag med nya tag!

Publicerad 2012-03-07 23:05:21 i Allmänt,

Ingen skola idag för vi var lediga så åkte upp till stallet mitt på dagen och när jag öppnar stalldörren hör jag en vrålande arg Wicky som inte var nöjd över att stå inne. Tog ut och gick med henne innan hovis kom så hon skulle sköta sig! När hon skoddes åkte jag till centrum och tog ut pengar innan jag återvände för att stanna dagen lång i mitt älskade stall.

Hittade ett bra ställe att rida ut på med Topanga idag. Hon frustade, taktade och hade öronen spetsade framåt hela tiden. I galoppen kunde hon inte låta bli att slå några glädjebockar, hon är så söt min prinsessa <3 Man blir så lycklig av henne!

Hade sen insläppet innan jag red Oscar som skötte sig bra.

Red sen Wicky i lilla efter att ha skrittat ut en sväng. Jobbade henne bara lång och låg för hon är inne i en vild fas för tillfället, vårkänslor kanske? hon skötte sig bra bästa ponnyhästen <3

Skulle ha ridit stora C men han hade trampat sig och var svullen i ett ben tråkigt nog:(

Men red stora Tiger och han var sjukt häftig idag, överskottenergi till 1000 men ändå fokuserad på mig så det gick riktigt bra :) fin kille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela