Malin Åkerström

Inte min vecka...

Publicerad 2012-03-23 23:22:53 i Allmänt,

Gick med Wicky imorse innan jag åkte till skolan för att ha 2 lektioner religionkunskap!

efter skolan red jag först Oscar innan jag gick med Wicky igen. Åkte till Ron som typ hade tappat en sko. Endast 2 sömmar på utsidan på ena bak...Efter mycket om och men lyckades jag fixa en sko men då var klockan så mycket så jag kunde inte rida honom. Man får inte rida efter kvällsfodring i det stallet.

Åkte till söderby och trimmade Topanga och Tiger för att sen mocka mina boxar och fixa maten. Tvättade även Topanga.

Imorgon blir det tävling med den svarta och den vita, med andra ord Topanga och Ron. Ska kliva upp vid 6 så jag hinner tvätta Ron, putsa och packa vilket jag inte hann idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela