Malin Åkerström

Hela dagen i ord

Publicerad 2012-03-12 23:47:05 i Allmänt,

Jag gick upp 09.25 och var i skolan 10.00. Slutade efter ca 30 min och då åkte jag till mormor för att plugga! Fick som alltid god mat där också och hann skriva klart ett tal jag ska hålla på onsdag!?

Sen hem för att byta om och åka till stallet men först åkte jag till ICA i vallentuna med skalis för att köpa lite saker till dagens födelsedagsfirande, min grymma bästavän Matilda fyller nämligen 20 år idag :D Vi åt tårta och lite sådära.

Skrittade sen ut på en pigg Wicky!

Skrittade ut och red i lilla på Topanga. Jobbade henne väldigt ordentligt idag och det gick super, hon var så sjukt fin :D Kan sitta på den hästen i timmar och bara trimma :D

Tiger red jag i stora och jobbade honom som vanligt. Flytta för skänkeln och galoppfattningar. Han var pigg och mycket duktig!

Sist men inte minst red jag Carlando och även han fick trimmas rätt ordentligt. Tror att det var bästa gången jag red honom för idag kändes hela passet grymt bra!

Sen åka hem äta, duscha och så.


kalas i äckelboden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela