Malin Åkerström

Hann inte med att blogga igår!

Publicerad 2012-03-23 11:40:40 i Allmänt,

åkte direkt på morgonen till kliniken med Wicky. Som tur va kom min mormor dit för jag höll på att svimma några gånger. De skärde upp en bit av hoven från kronranden och ner och tog bort pinnen hon hade lyckats trampa in vid hovväggen. Nu ska hon gå i sjukruta och ha bandage i 2 veckor till att börja med... Hon är inte längre halt i skritt så jag kan i alla fall gå med henne. Hon tycker att livet suger för tillfället när hon inte får springa och busa.

När jag kom hem hade hovis fixat Topanga så jag red ut och trimmade henne ordentligt. Hon är för underbar min fina prinsessa!

Red sen ut på Tiger som för ovanlighetens skull var riktigt vild. Men han är så rolig den hästen!

Red även ut på Carlando som skötte sig exemplariskt. Lät honom galoppera på lite och shut vilka steg han tar! han var ritkigt lugn och avslappnad!

Efter det åkte jag hem och duschade lite snabbt innan mormor skjutsade mig till Fanny där de flesta i klassen var och fixade sig inför vår skiva :D

Jag hade riktigt kul på skivan och har faktiskt världens bästa vänner!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela