Malin Åkerström

Gårdagen!

Publicerad 2012-03-19 21:46:37 i Allmänt,

Topanga

120: 4 fel. Hon hoppade super men jag gjorde en riktig tabbe. Hängde inte ens med i språnget så ett ner. Men hon kändes som sitt vanliga jag igen vilket var underbart :D bästaa <3

Div 1: jag rev sista hindret för att jag gick ner för tidigt i sadeln och lydig som hon är sänker hon då bakdelen och rev. Rundan var dålig från min sida men mycket bra från hennes som hela tiden ställde upp och var snabb i benen. Nöjd med prinsessan men inte så nöjd med mig... Laget slutade i alla fall på en fjärdeplats :D

Ron

120: 0+0 fel och 2a av 92 starter vilket var sjukt för han är långt ifrån en speedhäst. Men han hoppade super och vi fick till det, fina Ron! 

Kom hem vid halv 12 så inga andra hästar reds. Pappa var snäll och mockade allt och Sophie var snäll och satte Tiger i skritten :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela