Malin Åkerström

...

Publicerad 2012-03-05 22:51:34 i Allmänt,

Båda prinsessorna fick skritta ut och sen gå i lilla. Det blev ett grymt bra och nyttigt pass för både mig och Topanga. Dert var inte alltid en dans på rosor men passet gav oss båda en hel del och sådana pass gillar jag verkligen. Wicky var grymt fin i traven men sen spårade det lite när griniga tanter och skällande hundar kom in...Wicky blev helt galen så då gick jag ut och skrittade av henne. Pysslade med henne och klippte manen och så efter så att hon inte skulle känna sig besviken för det var faktiskt inte hennes fel :)

Har även tagit hand om Tiger och Carlando vilket var tur för annars hade jag varit klar för tidigt! T har trampat sig lite men idag såg hans ben bättre ut, det blev en powerwalk för honom och sen fick även C sig en promenad och busa av sig i ridhuset. C tyckte dock att det inte var så roligt att springa själv men om jag sprang med så var det mycket bättre. Han vet nog att jag har en kondition som skulle behöva förbättras en aning...


Fina fina grabbarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela