Malin Åkerström

en riktig skitdag!

Publicerad 2012-03-22 00:06:58 i Allmänt,

Skolan var sämst, jobbiga lärare...

Hade insläppet vilket inte tillhör favorit aktiviteterna...

Skulle rida Topanga men hon hade tappat en sko = panik hon får stengallor och blödningar direkt!

Veterinären kom och tittade på Wicky men vi måste åka vidare till klinik akut imorgon och såga upp hoven en bit för att få bort det som gör henne halt :O

Åkte för att rida Ron och får skäll av stallägaren där...Men Ron gick bra!

Red Carlando sen på söderby som till en början var ett monster men ridpasset var väldigt givande för oss båda vilket jag gillar.

Tiger, Maggan och Bananen fick gå i skritten 1h för jag var tvungen att kvällsfodra. veterinären fixade med Wicky i två timmar därför hann jag inte rida så mycket :/

Åkte sen för att lämna biljetter till min skiva som är imorgon och kom hem runt halv 12. Nu har jag försökt äta middag och duschat. Har en stor klump i magen av oro över min lilla häst! Mamma är inte hemma heller nu när jag önskar det mer än någonsin. Jag behöver någon som säger att allt ordnar sig... Jag får därför åka själv med Wickan imorgon också om vi nu får en tid....

Usch och fy nu ska jag dra täcket över huvudet och försöka sova eller något.


stackars min älskling :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela