Malin Åkerström

:D

Publicerad 2012-03-11 22:43:52 i Allmänt,

Har svävat fram på moln hela eftermiddagen tack vare mina fina hästar :D

Red ut på Topanga och inne på Carlando när jag kom hem. Egentligen skulle C och Tiger behöva en vilodag men eftersom de går i en liten ruta behöver de röra på sig, men jag klagar inte då får jag rida mer :P Tiger fick däremot gå i skritten med sällskap av Maggan.

Jag fikade även med några fina vänner i stallet Matilda x2 och Johanna! Avslutade det hela med att kvällsfodra.

Har planerat och anmält tävlingar med världens bästa mamma så nu börjar det bli ordning på tävlingsplaneringen igen :D Ron är anmäld till sin livs första 130!!

Är väldigt trött nu känner jag efter att ha legat i ett varmt bad med bra musik på så nu går jag vidare till sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela