Malin Åkerström

3 mars = 6 månader med Wicky!

Publicerad 2012-03-03 23:48:57 i Allmänt,

Var rätt seg imorse och kom inte iväg till stallet så tidigt som jag ville för jag kunde inte komma på någonting att äta. Är ju van vid väldigt bra mat nu efter en vecka i Afrika, vårt kylskåp bjöd inte på samma saker direkt...

Mockade i alla fall och fixade den biten först innan jag åkte och fixade lite hos Ron. Återvände sen till Söderby och red Topanga. Hon fick först skritta ut 30 min och sen jobbas i lilla ridhuset. Jobbade henne lite som igår men höjde kraven lite. Fin var hon i alla fall!

Åkte sen och red Ron, trimmade honom uppe på Söderby med en del övergångar. Han var sig lik lite stel och så men det lossande efter ett tag :)

Sen åkte jag tillbaka till Söderby,en himla massa fram och tillbaka :P Skalis kom och slavade för att jag skulle bli klar fortare så vi kunde hitta på något. Red Oscar när hon gick med Wicky och sen böt vi. Oscar var riktigt fin idag! Wicky var rena drömmen, hon har aldrig varit så fin tror jag :D:D:D

Sen tog vi Tiger och Maggan. M var rätt fin ville inte ritktigt ta i så bra som hon kan men ändå okej. T travade jag bara några varv...

Nu blir det film och massa chill med bästaste Skalis.


6 underbara månader, jag älskar dig min fina tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela