Malin Åkerström

Ute på landet/vildmarken

Publicerad 2012-06-22 20:16:34 i Allmänt,

Igår var det en riktigt stressig dag med flera vändor fram och tillbaka för att få med all packning och alla hästar till landet. Jag körde sista rundan med Topanga och kom fram vid 01.00. Red både Wicky och Topanga hemma innan de åkte och hann även med Oscar.
 
Nu är vi på plats och idag är det midsommar om någon skulle ha missat det. Jag har hängt med släkten och ridit ut på prinsessorna som båda två kändes riktigt riktigt fina!
 
Ikväll ska jag förhoppningsvis träffa alla kompisar som jag har saknat en del under året!
 
Igår fick jag även en fin liten studentpresent av Sophie, en kanin som är 12 veckor gammal. Hur söt som helst!
 
 

Kommentarer

Postat av: Den fullkomligt lysande mentorn

Publicerad 2012-06-23 10:22:55

Rättelse; det var INTE din studentpresent... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela