Malin Åkerström

Strandmys

Publicerad 2012-06-25 23:38:56 i Allmänt,

Efter att hästarna fick regnkläder på sig hängde jag och Max i min säng i några timmar och kollade på 90210. max tyckte dock att v skulle kolla på bilar istället!
 
Framåt kvällen åkte jag tllbaka till mina andra halvor, mina superstars och bästa vänner. Det blev en timmes powerwalk som avslutades med lite mys på lilla stranden. Wicky gick ner i havet och försökte dricka upp hela östersjön ungefär. Topanga och jag var ville inte doppa fötterna så vi stod och kollade på knäppis Wickis :)
 
De är så olika mina fina. Topanga är verligen prinsessan på ärten som är lite försiktig och Wicky tror att hon är störst, bäst och vackast vilket också stämmer!
 
På kvällen blev det standard bastu fast med tråkigare sällskap än igår i form av pappa, syster, moster och Gunnar. Det var 13 grader i vattnet så varenda cell i min kropp vaknade till liv när jag efter mycket om och men lyckades komma ner i vattnet.
 
Kom precis upp från mormor där vi har druckit lite te och kollat på ngn serie.
 
jag saknar mina vänner här ute, alla jobbar hemma i veckorna så här är man själv och övergiven typ!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela