Malin Åkerström

Shopping!

Publicerad 2012-06-12 01:11:27 i Allmänt,

idag har jag shoppat för massa presentkort och pengar jag fått i studentpresent och lite till!
 
till dig som undrar vad jag fick så fick jag pengar, presentkort, smycken, glas, en tävlingsskjorta och champagne!
Jag har även ridit 3 ordentliga ridpass vilket känns som evigheter sen, nu vill jag bli frisk!!!!

Började med att rida ut på Topanga och intervalltränade. Idag funkade allt i alla gångarter perfekt, hon var så sjukt fin för hjälperna och jag hade den där känslan jag hela tiden strävar efter. Hon var i väldigt fin form i hoppningen innan jag skadade mig och nu känns hon ännu bättre på marken så jag hoppas att vi efter ett par tävlingar kommer tillbaka till där vi var!

Sen red jag ut på Wicky också. Hon har inte varit ute på 4 veckor och jag får inte rida ut på henne heller eller rida henne utan att mamma är med men nöden har ingen lag, jag var så sjukt sugen så jag passade på! Hon var väldigt fin för att vara ute men stundtals sitt vanliga jag =hetsmongo! Men så fort hon blir fin blir hon så sjukt fin! Det var riktigt roligt att rida henne idag för jag tror att bitar börjar falla på plats!

Sist ut var Jody som jag red inne. Han är ju under igångsättning men det har hänt mycket med honom under den. Jag gillar hela den ponnyn och måste säga att Lovisa jobbar väldigt bra med honom för han är inte så lätt om man vill jobba honom rätt!

Nu på kvällen har jag varit vid lillsjön här i Lindholmen med bästa skalis och Bella och haft det mysigt. Underbara vänner som man i timmar kan sitta och prata med om allt mellan himmel och jord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela