Malin Åkerström

Regn

Publicerad 2012-06-23 21:58:13 i Allmänt,

Idag är en regnig dag vilket är lite jobbigt när man lever i vildmarken. Jag saknar mitt ridhus på Söderby!
 
Har i alla fall hängt hos hästarna hela dagen. Red Wicky på stenbrottsvägen och hon var hur fin som helst, flyttade henne mycket i traven och försökte bibehålla en lugn galopp i galoppen. Hon fick galoppera en del så hon inte ska ha ngn överskottsenergi imorgon :D
 
Topanga fick gå nybyn och där är underlaget helt fantastiskt. Hon var rätt tittig i början och töntade sig för en massa och var väldigt spänd. Jag fick vara lite tuff mot henne och sen var hon rena drömmen att rida. Lyssnade för alla hjälper hur bra som helst, känns bra inför imorgon!
 
imorgon ska jag TÄÄÄÄÄVLA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
Aja hinner inte skriva mer för nu ska jag ut och fiska med Karro och Sebbe :)
min nya kanin!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela