Malin Åkerström

Powerwalk x2 och ponnyridning!

Publicerad 2012-06-18 00:20:50 i Allmänt,

Igår träffade jag två grymma vänner vid namn Linn och Bella vilket gjorde min kväll riktigt bra :)

Idag har dagen varit ganska seg faktiskt, det är väl söndagsångesten som sitter kvar, är inte van att inte gå till skolan liksom!

Har ridit två ponnysar

Kaspar som är de som hade Swings nya. Han kom i torsdags och sen dess har jag haft hand om honom. En riktigt fin men väldigt grön ponny, rolig var han också med rätt mycket energi :)

Favoritponnyn aka Jody som var helt super idag med. Travade över bommar och gjorde en massa övergångar och bara man får honom mellan hand och skänkel är han hur fin som helst!

Wicky och jag tog en timmes powerwalk runt Mörby och med henne som sällskap får man gå rätt fort. Men hon skrittar i alla fall vilket hon har svårt för när man sitter på!

Har träffat Linn en stund idag också och nu tog jag just en powerwalk till runt Mörby med lite inslag av jogging = framsteg. Var riktigt arg, ledsen och besviken och ville inte ringa mormor för hon får alltid höra på mina problem så hittade ett nytt sätt att avreagera mig. Har även kommit fram till att jag ska börja gå eller jogga betydligt oftare!


Världens finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela