Malin Åkerström

När kommer mitt solsken?

Publicerad 2012-06-02 11:31:08 i Allmänt,

Efter regn ska solsken komma men mitt regn bara fortsätter att falla!

Igår såldes världens finaste Ron. Under de senaste 8 månaderna har vi upplevt så otroligt mycket tillsammans. Vi har kämpat och vi har presterat. Tagit oss från botten till till toppen, från ingenstans till 140. Det har varit svårigheter på vägen men det har bara gjort vårt band starkare. Vi har jobbat som ett team och tillsammans känns det som att vi klarar av vad som helst. På hans rygg är allt så lätt och jag mår så bra. Han är fantastisk och jag är otroligt tacksam över att jag har fått förtroendet att tävla och träna en så grym häst, kommer aldrig att glömma min vita KUNG <3 han har en speciell plats i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela