Malin Åkerström

Lycklig :D :D :D :D :D :D :D :D

Publicerad 2012-06-24 20:59:57 i Allmänt,

Resultat Roslagen!
 
120 nr 1
 
Wicky: 4 fel. Hon hoppade väldigt bra och var rätt lugn också eller aa folk som ser henne tycker nog inte det men jag tycker att hon var lugn och lydig. Rev trippelbarren vilket jag typ aldrig har gjort förut. Det var i slutet av banan och Wicky springer oftast fortare och fortare ju längre banan blir och rev den med frambenen. Ingen big deal hon var fin, jag nöjd och lycklig över att få sitta och rida och tävla en så fantastisk häst <3
 
Topanga: 0 fel och 4a!! Hon var sjukt stark på framridningen och hängde sig i handen så trimmade henne ganska ordentligt. På framhoppningen var hon helt okej dock råkade jag nocka min kära lilla käke i ett språng så fick hoppa ett extra språng. På banan var hon bääääääst, allt stämde och hon hoppade runt felfritt och fint och det kändes hur lätt som helst! jag hade även en grym känsla och jag älskar att rida henne när allt stämmer. Hon har sådan koll på sina ben och aa bäst är vad hon är :D <3
 
120 nr 2
 
Topanga: 8 fel. Hon gick sist i första klassen och först i andra och hann inte vila ngt emellan.....Jag red ju fram rätt ordentligt också till första klassen så hon kändes lite trött och matt. Dock fin på framhoppningen. Banan hade en dlig början för Topanga och jag red som en påse nötter, tryckte av henne stort på de 3 första hindren och sen på det fjärde låg hon så fel så det bara gick inte och när hon hade fått ställa upp hela banan innan så var hon inte så sugen på att offra sitt liv för att hoppa, trött var hon ju också. Red på henne rätt tufft efter och en bom rullade ner. Men i överlag hoppade hon väldigt fint och väl. Min ridning var katastrof. Är sjukt besviken på mig själv men otroligt nöjd medmin prinsessa <3
 
Wicky: 0+0 fel och 2a! Mamma filmade den rundan så den kommer upp i veckan. Hon var amazing. Allt stämde hästen flög över alla hinder och felfritt gjorde hon det också. Tog inga risker i omhoppningen och red runt där de övriga placerade red innanför men Wickan är så snabb i sig så det räckte långt ändå. Vår första nolla  120 och det var så sjukt kul och jag älskar min lilla häst till månen och tillbaka flera gånger om! <3
 
Att vara igång igen är en obeskrivlig känsla och jag är så lycklig, världens bästa prinsessor <3 <3 <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela