Malin Åkerström

Landet!

Publicerad 2012-06-24 21:35:19 i Allmänt,

Ibland är landet riktigt skönt, man kan gå runt hur man vill och behöver inte ens sminka sig. Jag känner mig verkligen accepterad för den jag är. Inte bara bland släkten utan bland alla mina fina vänner här också!
 
Vi äter ofta middagar tillsammans och grillar en massa vilket verkligen är sommar för mig. Nu har fam Åkerström precis ätit med båda familjerna Malmberg vilket innebär att mina små favvokusiner Fredrik och Max var med :D
 
Nu ska jag och Emma snart gå ner och basta och bada. Saknar dock duschen hemma men lite mysigt ändå. Vi ska sitta och prata om allt mellan himmel och jord vilket inte har hänt så ofta för hon pluggar lååååångt borta!
 
Jag är ledig och helt fri och kan göra vad jag vill när jag viill. Kan hänga hos hästarna hur mycket jag vill och får sköta de helt själv vilket jag verkligen älskar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela