Malin Åkerström

igår!

Publicerad 2012-06-30 12:53:40 i Allmänt,

hann inte blogga igår för jag hade annat för mig typ.
 
Solade och badade mellan 11-15 och körde syster och hennes kompis i ringen bakom båten innan jag åkte till hestisarna!
 
Åkte med båda upp till ribanan för att hoppa studs och trava bommar. Första gången jag kör med båda själv och det gick fint vilket var skönt för nu kan jag åka dit när jag vill :)
 
Wicky gick inge bra alls. Jag har höjt kraven nu när hon har varit så fin men hon var inte redo för det så nu backar vi bandet igen! Ramlade av gjorde jag också men trots ett riktigt skitpass så fick jag igenom mycket och oavsett vad älskar jag henne!
 
Topanga var fin men inte överdrivet fin. Hon var lite lat och bekväm och gjorde allt hon skulle men inte mer än så. Satte lite mer tryck i henne och mot slutet jobbade hon bestydligt bättre, finaste <3
 
på kvällen var det först middag hos min moster som fyllde år och sen drog jag och Emma till Christian och Gustaf och kom väl hem runt halv 4!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela