Malin Åkerström

Horsie update!

Publicerad 2012-06-09 23:08:39 i Allmänt,

Igår red mamma Topanga och Wicky vilade!

Idag har jag ridit en del. Först red jag fram Topanga på en terrängbana i Rimbo. Hon var pigg och bockade av glädje. Sen tog Kamelen över (Maria Bredberg) och tränade terräng för Lena. Toppi hoppade allt på första försöket och bockade efter! Tror detta var bra för henne hon fick göra något nytt, roligt och bara springa fort och hoppa lätta hinder.

Där skrittade jag även och travade på Calida som jag red i Div.1 omgång 2 och på Tilly som nockade mig i somras så jag fick sy i huvudet.

Hemma red jag en annan häst som inte är riden på 4 veckor och 1 dag nämligen Wicky!!!!!! Övertalade mamma och sen red jag henne i ridhuset och det har hänt mycket med henne och hon var otroligt fin och känslan går inte att beskriva hon är så rolig min fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela