Malin Åkerström

Hästarna fre och lör

Publicerad 2012-06-03 11:12:49 i Allmänt,

I fredags red jag Topanga och jobbade med det jag gjorde för Birre innan Falun. Trots att jag inte kan sitta ner i galopp så kändes det bra och jag kunde jobba henne bra där i alla fall. Hon var riktigt fin och bara nu när jag har skrittjobbat henne några dagar så är skritten mycket bättre :)

Wicky tömkördes och hon såg väldigt fin ut!

Igår red jag fram Topanga till mamma och kände att hon skulle ha en bra dag vilket hon hade. Skrittade och travade bara så jobbade mamma mest galopp :)

Wicky tömkördes med bommar och ett litet hinder och jag tycker att hon var bra. Hon blir väldigt stressad när det kommer fram bommar men igår var nog bästa gången tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela