Malin Åkerström

Glad :D

Publicerad 2012-06-04 21:59:57 i Allmänt,

Det är 4 dagar till studenten och sen har jag tävlingar efter det att se fram emot = inte ens min käke har fått mig på dåligt humör idag :D

Var i skolan en stund idag och träffade världens finaste vänner <3

Åkte sen till stallet och mockade och fixade all mat innan pappa kom för att ta lite bilder på mig och hästarna han behövde.... Att få tre stycken att se bra ut på en och samma bild var inte det lättaste. Jag och Wicky var inte så fotogeniska medan Topanga stod fina på alla bilder :)

Efter det red jag ut med bästa Matilda på Topanga och Toppi var mycket pigg och glad!

Wickan har vilat idag!

Nu ska jag fortsätta att vara glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela