Malin Åkerström

En bra dag i ord!

Publicerad 2012-06-29 00:44:54 i Allmänt,

Dagen började med väckning av Max vilket gör att man inte kan vakna på ett dåligt humör, redan då kunde jag ana en bra dag vilket förstärktes när jag tittade ut och såg sol :D
 
Solade ca 1,5 timme innan jag åkte till hästarna för att ge de lite mat och de ger mig alltid en massa glädje så redan här var dagen grym!
 
Åkte tillbaka och satt för första gången denna sommar ute vid vårt hus och åt lunch med mamma och Maria, Vårt hus har bästa utsikten!
 
Sen sola ca 1,5 timme till innan jag körde Maria och Jonas i ringen bakom båten, rätt kul faktiskt!
 
Återvände till mina skönheter för ett köttigt pass på Topanga. Wicky vilade idag!
 
Toppi var SJUKT MEGA DUNDERFIN!!!! shit vad fin hon var, lycka :D red nere på ängen och stämde av massa nödvändiga saker och såg till att hon gjorde det riktigt bra och det gjorde hon :D
 
Hem igen för lite middag innan jag åkte med Slemmis till hennes häst och gav den mat. Sen åkte vi till Christian där vi har hängt hela kvällen, trevligttrevligt!
 
Tänk att få hålla hela sin värld i en hand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela