Malin Åkerström

Det går i vågor!

Publicerad 2012-06-06 22:28:56 i Allmänt,

Mitt humör är verkligen upp och ner för tillfället och idag är det uppåt :)

Igår var jag Skalis, gabbi och Lollo hemma och Tildis och badade vilket redan då fick mig på ett bra humör, underbara vänner!

idag har jag hängt i stallet hela dagen och inte gjort speciellt mycket alls. Men hela stället får mig att känna mig så fri :)

Mamma tömkörde Wicky rätt länge idag som igår gjorde sitt bästa pass med bommar och småhinder!

Jag red Topanga och travade över bommar och hoppade studs! Skrittade först ut och red sen fram henne rätt länge och Birres små tips gör så sjukt stor skillnad. Hon var fantastisk idag :D åååhh vad jag vill tävla när hon är såhär fin :D

Något som verkligen är värt att nämna är att jag efter 4 veckor med bara soppa har ätit några små plättar :D det går att svälja helt om man skär de i små bitar och smakar bra mycket bättre än soppan!

Nu på kvällen har jag även provat min studentklänning och en ny tävlingsskjorta jag igår köpte! :) om 2 DAGAR TAR JAG STUDENTEN :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela