Malin Åkerström

<3

Publicerad 2012-06-29 01:08:55 i Allmänt,

För ett år sedan hade jag min Candy här ute på landet. Jag vet precis hur planen då såg ut. Hon hoppade inte för hon skulle sparas till augusti då nästa tävling skulle vara den 6/8 om jag inte minns fel. Men hon var i hårdträning och riktigt fin! Hon var väldigt fin på marken och jag bara satt och log varje ridpass. Det var liksom  min ponny som jag hade tagit dit hon var helt själv. Åhh vad jag saknar alla fantastiska minnen med denna ponny! Trots all sorg och ständig saknad är jag så tacksam över att ha fått uppleva Sweet As Candy för hon är/var vekligen en på miljonen <3
 
Hittade en liten text jag skrev år 2008 då jag hade haft henne i lite mer än 2 år. Redan då visste jag att detta var ponnyn i mitt liv, ponnyn som hade det där lilla extra, ponnyn som var mitt allt och som ägde hela mitt hjärta!
 
min kärlek till denna ponny är obeskrivlig! hon kom när allt var som mörkast och jag trodde att jag aldrig skulle bli lycklig igen. hon har gjort de här 2 åren, 3 månaderna och 11 dagarna till de bästa i mitt liv. hon har hjälpt mig genom allt jobbigt genom bara att finnas och vara så speciell som hon kan vara. hon ger mig min livsglädje. det är för henne som jag lever. hon får mig att må bra och vilja kämpa. hon är unik!!!! det är många gånger jag velat ge upp men då har jag tänkt på Candan och ändrat mig. hon är mer än bara en vän/ponny hon är mitt allt! kan inte tänka mig ett liv utan henne! lämnar aldrig min Canda/snuffi/älskling/Candy/bebis/bästaa/Sweet as Candy

Sweet As Candy <3 Malin åkerström

forever
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela