Malin Åkerström

Wicky <3

Publicerad 2012-07-26 17:29:00 i Allmänt,

När det gäller Wicky var det verkligen kärlek från dag 1. Jag har aldrig haft en häst som är så rolig att rida eller som alltid är likadan oavsett väder, vart eller hur. Wicky är sig lik alltid och den dag hon inte är det skulle jag bli orolig. Det har varit mycket jobb med henne vilket jag redan från början hade räknat med mycket med tanke vilken duktig ryttare som hade henne innan mig. Men vad jag älskar att jobba med henne. Hon är mitt ljus i mörkret, mitt lyckopiller som jag verkligen är beroende av. Hon har en så stor och stark personlighet och jag älskar henne precis som hon är. Det är bara hon som kan få mig att ligga på marken och få ont i magen av skratt för hon gör så mycket tokigt. Hon har en vilja av stål, ett hjärta av guld och en inställning som säger henne att hon är störst, bäst och vackrast och jag kan bara hålla med henne. I mina ögon är hon den perfekta och jag älskar henne med hela mitt hjärta <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela