Malin Åkerström

Wickan är speciell

Publicerad 2012-07-18 22:05:36 i Allmänt,

Idag har vädret varit fantastiskt så jag har solat och badat en massa :D Älskar landet dessa dagar!
 
Hästarna har fått gå en ny tur idag!
 
Wicky var riktigt fin i början och det var inte ens ngn dragkamp i galoppen. Vi skulle rida in på en sista gräsväg och galoppera och där var hon helt knäpp. Sprang mest i dikerna och hetsade så jag hoppade av och gick hem för hon hade varit fin och jag vill inte att hon skadar sig. Eftersom de har vari så varmt och vindstilla idag har bromsarna kommit fram och hon hatar verkligen bromsar så jag tror att de kan ha orsakat hennes plötsliga hets, men självklart är hon bäst i världen oavsett vad mitt hjärta <3
 
Topanga var lite tittig på den nya vägen men samtidigt väldigt fin! Hon var pigg och lätt i handen precis som jag vill ha henne :D Världens finaste <3
 
Ikväll ska jag sova tidigt för imorgon ska jag upp med tuppen och åka iväg på spännande äventyr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela